تمامی موضوع ها -اکستروژن آلومینیوم
بهترین را ما به شما معرفی خواهیم کرد
اکستروژن آلومینیوم

بخش های مختلف دستگاه پرس اکستروژن چیست؟

دستگاه مورد استفاده برای پرس اکستروژن از پروفیل های آلومینیومی شامل یک قسمت جلویی و یک قسمت عقب است که باید با استفاده از چهار میله نگهدارنده به طور ایمن به یکدیگر متصل شود.

اجزای این دستگاه شامل موارد زیر است:

سیلندر اصلی مورد استفاده در تولید فشار و پیشرانه ، پمپ هیدرولیک است که برای محاسبه فشار هیدرولیک از واحد نیوتن متر ، قوچ یا میله میله متصل به استوانه اصلی ، شمش یا بیل در اندازه های کاملاً استاندارد استفاده می شود. به طور خاص ، یک بلوک محافظ بین بیل و لبه وجود دارد که مانع از چسبندگی بین آنها می شود ، و ظرفی که بیل را نگه می دارد و نقش آن هدایت بیل به قالب است.

 

کمک به انجام بهتر فرایند اکستروژن برای فروش پروفیل آلومینیوم

عملیات کشش و برش باید پس از اتمام کار انجام شود. برای صاف کردن سطوح پروفیل باید عملیات کشش انجام شود و برش به درخواست مشتری انجام شود که این کار در 1 ، 2 یا 2 متر انجام می شود.

نکته بسیار مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که سه اصل از این نظر بسیار مهم هستند که توجه به دما ، فشار و همچنین سرعت کافی برای تولید پروفیل آلومینیومی با کیفیت بالا بسیار مهم است.

مزایای استفاده از اکستروژن آلومینیوم چیست؟

تولید پروفیل های نوع آلومینیومی به دلیل راندمان بالای در این عملیات رونق می گیرد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. در هنگام خرید پروفیل های آلومینیومی اکسترود ، حتما ابعاد دقیقی داشته باشید و این محصول نیازی به ماشین کاری ندارد و به دلیل داشتن مشخصات اکسترود شده از مقاومت کششی بالایی برخوردار است.


ارسال شده در تاریخ ۱۳۹۸ بيست و پنجم آذر ساعت 12:00 AM توسط nikoo2020
  Powered By NoteAhang , The Iranian Virtual Music Society
Persian Music Community
 
ایجاد وبلاگ جدید | گزارش تخلف | نمایش لیست وبلاگ هاجامعه مجازی موسیقی ایرانیان